Avem 9 vizitatori și niciun membru online |
Brandul – valori, promisiune, viziuneBrandul reprezinta mijlocitorul prin care publicurile unei marci comunica si interactioneaza. Comunicarea marcii presupune un numar mic de principii de brand care definesc personalitatea generala si caracteristicile brandului si determina implicarea si interactiunea publicurilor. Principiile brandului comunica valorile pe care marca le reprezinta intr-un mod clar, compact si la obiect si sunt potrivite cu strategia de afaceri. Pentru ca se refera direct la experiente emoţionale, valorile - relevante şi atrăgătoare, influentează comportamentul publicurilor, mai ales dacă există congruenţă între principiile brandului şi valorile pe care publicurile le împărtăşesc. Atributele sunt proprietăţi fizice ale produsului sau serviciului, din care rezultă beneficii pentru consumatori. (beneficii –functionale sau emotionale, care genereaza valori nucleu). Acestea vor genera reacţii emoţionale care conduc la convingeri împărtăşite şi relaţii importante ale mărcii cu consumatorii şi alte publicuri. Promisiunea brandului este scopul asumat de catre organizatie sub forma unei promisiuni catre publicuri si in acelasi timp un rezumat al principiilor de brand si este foarte motivanta pentru angajati si atragatoare pentru partile interesate si faciliteaza atingerea obiectivelor de afaceri. Este necesara congruenta intre cultura companiei, valorile de brand si promisiunea brandului pentru ca marca sa fie acceptata si promovata din interior si din afara, de catre toate publicurile ei. Dacă un brand nu îşi îndeplineşte promisiunea, în lumea cobncurenţială de astăzi, consumatorii nu îi vor acorda o a doua şansă. |