eXTReMe Tracker

We have 2 guests and no members online

imagine

Viziunea

User Rating:  / 0

O viziune care sa evidentieze directia strategica a brandului decurge din promisiunea brandului.

Read more...

Brandul – valori, promisiune, viziune

User Rating:  / 2

Brandul reprezinta mijlocitorul prin care publicurile unei marci comunica si interactioneaza. Comunicarea marcii presupune un numar mic de principii de brand care definesc personalitatea generala si caracteristicile brandului si determina

Read more...

Brandul de corporatie

User Rating:  / 0

Cea mai uzuală accepţiune a termenului se referă la suma asocierilor pe care un consumator le realizeaza în legătură cu un produs, un serviciu sau o marcă.  Brandul se dezvoltă în jurul unui set de valori împărtăşite de întreaga organizaţie şi emanate în exterior către toate părţile interesante şi este potenţat prin interacţiunea dintre aceste părţi. Pe fondul neîncrederii

Read more...

Imagine de sine

User Rating:  / 0

Ai incredere ca singura opinie care conteaza este propria ta opinie despre tine insuti. Aceasta idee

Read more...